MDMA / Extáza

04.10.2021

Kopol som do seba borovičku a zapil ju pivom. Holka mi podala jej mobil, aby som jej napísal svoj nick na instagrame do vyhľadávača. Usmial som sa, pohladil ju po líci a povedal, že budem zachvíľu naspäť.

Stretol som sa s kamarátmi pred klubom. Kamoš mi podal minerálku, vypil som z nej minimálne polovicu, vytiahol som cigarety z vačku a v tom ma náhodný týpek stopol.
- Kámo nehaluz, ja ti dám cigu.. si frajer. - kým to dopovedal, už mi pred oči strkal ľahkú camelku. Neodmietol som. Mal som neskutočnú chuť fajčiť. Momentálna nálada mi jasne naznačovala, že byť vonku pred klubom je lepšie ako sa potiť vo vnútri medzi pätnásť ročnými dievčatami.
Rozprával som sa s kamarátmi, s ľudmi ktorých som poznal, ale dlho sme sa nevideli. Pred klubom hrali minimálne tri bluetooth repráky a každý z nich hral niečo iné. Bolo mi to jedno.

Pred polhodinou som si prepolil modrú tabletu s logom seriálového Punishera, zapil prvú a následne aj druhú polovicu, lebo mám problém s prehĺtaním liekov ako takých, vždy sa mi zaseknú v krku. Takto to bolo jednoduhšie a efekt sa nezmenil.

Po chvíli som sa vybral na záchod v klube a zastavil sa pred zrkadlom. Pozrel som sa bližšie a mierne pootočil hlavu do strany. Usmial som sa sám na seba. Prečo? Mal som oči ako mačka v tme. Obrovské zrenice, zrýchlený tep, dobrá nálada a pot mi pomaly stekal po čele. Pretrel som čelo rukávom od mikiny a išiel sa vycikať.

Vracal som sa späť, znovu ma zastavilo to isté dievča, ktoré si pred chvíľou pýtalo môj instagram. Tentokrát som jej ho presne nadiktoval, no ozrejmil som jej, že ma vonku čakajú kamárati. Na to mi odpovedala, že ona svoju kamarátku, s ktorou bola v klube už dávno stratila, že jej nedvíha mobil a pomaly sa chystá odísť. Trvrdila aj, že má volný byt, že či nechcem ísť s ňou. Chcel som? Chcel. Išiel som? Nie. Ja som na ponáhľo veru nemal, mal som totiž celú noc pred sebou. Ona sa usmiala a povedala, že si ma za hodinku nájde, že si to mám premyslieť. No ja som to už dávno mal veľmi dobre celé premyslené. Dobre, možno nie až tak. Nechával som tomu voľný priebeh. Tak to zväčšsa funguje, keď si užil extázu.

317 miligramová tableta, zapíjaná tvrdým alkoholom, pivom a vínom účinkovala nad očakávania. Asi najlepšia zo všetkých čo som mal tú česť vyskúšať. Noc prebiehala skvele, bavil som sa, ostatní sa bavili tiež. Bola to neskutočne dobrá akcia.

Blížila sa tretia hodina ranná, kamaráti ma volali ešte na afterku do parku v našom meste, no nešiel som. Zavolal som si taxík, kopol posledný panák borovičky do seba, zapil to ľadovým čajom a vyšiel pred klub. Za 10 minút pristavil taxík pred klubom, napochodoval som k nemu. Odbil ma, že nejde tam kde som mu povedal a následne na to, k nemu nastúpili dve dievčatá. Podľa očného kontaktu som hneď vedel, že majú dosť. Extáza na konci svojho stavu dokáže poriadne vyčerpať. Tá všetká eufória, ktorou je tento stav sprevádzaný, dokáže človeka položiť ráno do kolien. Za pár minút sa dostavil druhý taxík, spoznal som logo, nasadol dovnútra a batoh hodil vedľa seba. Rovno som aj taxikárovi podal 10 eur, povedal, že to je dobré a strávil zvyšné chvíle stalkovaním holky z klubu, ktorá mi medzitým dala follow a polajkovala aspoň polovicu fotiek.

MDMA / EXTÁZA / KOLESO / XTC / E / KOLÁČ / CAKE / MOLLY - pár zaužívaných názvov tejto omamnej látky. Je to super vec na odreagovanie sa v klube, na akcii, aj random vonku s kamošmi. Každá tableta má ale iné zloženie, niekde viac prevláda pervitín, človek sa cíti naspeedovane, niekedy zasa príjde stav roztápania sa - vtedy účinkuje skôr MDMA. Omnoho lepšie a aj "zdravšie" je si vybaviť čisté MDMA než extázu. Predsalen človek vie čo od toho očakávať a nebude nadopovaný sračkami, ktoré tam ani nemajú byť. Na druhý deň prichádza u väčšiny ľudí takzvaný "dojazd" - stav kedy je človek natoľko fyzicky a psychicky vyčepraný, že je zväčša nervózny, nevyspaný, zlý ku svojmu okoliu. Niektorí ľudia ale toto nepociťujú, je to hlavne o zvyku k tejto látke ako takej. Po čistom MDMA vo forme kryštálu alebo nadrveného prášku je dojazd podľa mňa skôr nepravdepodobný. Záleží aj od druhu extázy, od schopnosti danej osoby túto látku spracovať, od telesnej hmotnosti, mentálneho rozpoloženia a podobne.

Extáza potlačuje chuť k jedlu, zvyšuje u užívateľa komunikačné schopnosti, znižuje bariéry predtým tvorené stresom, hanblivosťou. Človek sa stáva empatickým, milým ku svojmu okoliu. Dokáže pretancovať dlhé hodiny bez zjavnej únavy, lepšie spracúva alkohol, nehrozí stav opitosti, keďže MDMA tento stav hravo prebije. Preto sa alkohol stáva nebezpečným. Pokiaľ človek vypije sám fľašu vodky a necíti opitosť v daný moment, je jednoznačne jasné, že telo si to zoberie naspäť po zmiznutí účinku Mka.

U človeka pod vplyvom MDMA je väčšinou možné spozorovať už spomínané zväčšené zrenice, triašku, pocit nekľudu, zrýchlené rozprávanie, potenie sa, sčervenanie tváre v dôsledku prehriatia organizmu. Taktiež má väčšina ľudí neprimerané pohyby sánky, škrípanie zubov, na ktoré použivajú žuvačku, čím takzvaný "zákus" ešte viac zhoršia.


MDMA / EXTÁZU by som zaradil skôr medzi ľahké drogy s nízkou šancou na vybudovanie si závislosti, no treba mať na pamäti to, že nikdy človek nevie, čo tableta extázy presne obsahuje a tým sa môže aj líšiť výsledný stav po užití. Nezabúdaj hlavne pravidelne piť vodu, hydratovať sa, snaž sa obmedziť príjem alkoholu na minimum, keďže to môže mať skôr negatívne ako pozitívne reakcie na organizmus. Treba si to ale v prvom rade užiť, je to skvelá párty droga ale človek z toho po čase "vyrastie". Cena sa zväčša pohybuje okolo 10 eur za tabletu, pri odbere viacerích tabliet sa logicky cena dá znížiť, pokiaľ osoba predávajúca tieto tablety má dobrú náladu alebo ste sa tak dohodli.

Skvelá stránka na zistenie približného množstva MDMA v tabletách alebo na zistenie prípadného zloženia tabliet je: https://www.drugsdata.org/

Enjoy. Vidíme sa, čítame sa.

ZMDONE 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky